سحری عبایا » راهنمای مرجوع کردن و ضمانت تعویض در سحری عبایا

راهنمای مرجوع کردن و ضمانت تعویض در سحری عبایا

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

رضایت مشتریان و اطمینان از خرید امن و مطمئن، همیشه در صدر اولویت‌های ما قرار دارد. هدف ما این است که هر سفارش به بهترین شکل ممکن و مطابق با انتظارات شما به دستتان برسد. با این حال، ممکن است پس از خرید با مشکلاتی مواجه شوید. در این موارد، خدمات پس از فروش ما آماده است تا شما را همراهی کند و مشکلات احتمالی را رفع نماید.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

تمامی محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند پوشاک، کفش، زیورآلات، اکسسور ی‌ها و محصوالت مشابه)، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا سه روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.

شرایط مرجوعی کالا

شرایط عدم شمول گارانتی

اقلامی که به عنوان هدیه از طرف فروشگاه آنلاین ما همراه سفارش ارسال شده و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده اند، مشمول هفت روز ضمانت تعویض نیستند.

مهلت تست و بازگشت

در صورت هرگونه نقص یا عدم رضایت از محصول، می‌توانید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

نحوه ارتباط با بخش خدمات پس از فروش

برای استفاده از خدمات گارانتی و مرجوعی کالا، می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید:
تلفن : 09019121990

امیدواریم که با ارائه این خدمات، تجربه‌ای خوشایند از خرید آنلاین برای شما فراهم کنیم.